Porsche Ναύπλιο

Τα νέα μοντέλα της Porsche παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

SUZUKI - ΜΠΕΝΤΕΝΙΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.
(275) 202-8288
6ο ΧΛΜ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ - ΑΡΓΟΥΣ
Ναύπλιο
 
ΜΠΟΥΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Μ.
(275) 202-1401
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ
Ναύπλιο
 
VW - ΦΛΕΣΣΑΣ Α.Ε.
(275) 102-4111
ΝΑΥΠΛΙΟΥ 15
Άργος
 
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ Σ. & ΣΙΑ ΕΕ CHEVROLET
(275) 202-4963
ΑΡΓΟΥΣ 141
Ναύπλιο
 
ΜΠΟΥΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Μ.
(275) 202-1401
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ
Ναύπλιο
 
SEAT ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ
(275) 202-3728
ΛΕΩΦ. Ν. ΚΙΟΥ 14
Ναύπλιο
 
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ Σ. & ΣΙΑ ΕΕ CHEVROLET
(275) 202-4963
ΑΡΓΟΥΣ 141
Ναύπλιο
 
VW - ΦΛΕΣΣΑΣ Α.Ε.
(275) 102-4111
ΝΑΥΠΛΙΟΥ 15
Άργος
 
SEAT ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ
(275) 202-3728
ΛΕΩΦ. Ν. ΚΙΟΥ 14
Ναύπλιο
 
SUZUKI - ΜΠΕΝΤΕΝΙΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.
(275) 202-8288
6ο ΧΛΜ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ - ΑΡΓΟΥΣ
Ναύπλιο
 

Porsche Boxster Spyder

Οδηγούμε: Porsche Boxster Spyder
porsche_boxster_spyder_1.jpg Η κορυφαία Porsche Boxster θα λέγεται στο εξής “Spyder”. Φοράει τον boxer 320 ίππων της Cayman S, οπότε έχει 10 ίππους και 1,4 kgm ροπής παραπάνω από την Boxster S. Έχει επίσης πιο σπορ στήσιμο και, χάρη σε εντατική δίαιτα, είναι 80 kg ελαφρύτερη. Εξωτερικά, το πίσω καπό με τα διπλά φέρινγκ την κάνει να δείχνει σαν σμικρυμένη Carrera GT.

porsche_boxster_spyder_2.jpg Από τη θέση του οδηγού, μοιάζει σαν μικρή 911 GT3. Όμως, αν και είναι αισθητά πιο γρήγορη και πιο απολαυστική στην οδήγηση από μια νορμάλ Boxster, η είδηση είναι ότι παραμένει ένα φανταστικό αυτοκίνητο δρόμου. Οι αλλαγές στην ανάρτηση δεν την έκαναν ξερή, απλά βελτίωσαν τον έλεγχο του αμαξώματος, αύξησαν την πλευρική πρόσφυση και ακόνισαν τις αντιδράσει...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Porsche Panamera Turbo

Oδηγούμε: Porsche Panamera Turbo
Κείμενο: Αργύρης Τούντας   
  porsche_panamera_1.jpg Το πρώτο σοκ από την Porsche Panamera έρχεται με συνοπτικές διαδικασίες: αρκεί να ανοίξεις την πόρτα της. Η τετραθέσια καμπίνα, κυρίαρχο στοιχείο της οποίας είναι η φαρδιά κεντρική κονσόλα που τη διατρέχει κατά μήκος, είναι αναντίλεκτα μια από τις πιο κλασάτες που υπάρχουν σε αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι τέλεια και το κάθισμα έχει σχεδόν αμέτρητες ρυθμίσεις για να κουμπώνεις μέσα του ανεξαρτήτως σωματότυπου.

porsche_panamera_2.jpg Ο πλέον δύσκολος στόχος για την Panamera των 2.010 κιλών ήταν η βέλτιστη κατανομή του βάρους για να συνδυάζει σπορ κράτημα και άνεση. Από την τοποθέτηση του μοτέρ όσο πιο πίσω και χαμηλά γίν&eps...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR