Porsche Μεσολόγγι

Τα νέα μοντέλα της Porsche παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

NISSAN ΚΑΝΙΣΤΡΑΣ
(261) 032-2055
ΑΚΤΗ ΔΥΜΑΙΩΝ 98
Πάτρα
 
ΣΩΡΡΑΣ Π. - ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ Α. Ο.Ε.
(261) 045-2414
ΔΕΙΝΟΚΡΑΤΟΥΣ 9
Πάτρα
 
MERCEDES - EKKA ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
(261) 043-5888
Ν.Ε.Ο. ΠΑΤΡΩΝ - ΑΘΗΝΩΝ 204-206
Πάτρα
 
ALPHA AUTONET A.E
(264) 105-1820
4ο ΧΛΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Αγρίνιο
 
ΚΟΥΒΕΛΗΣ Α.Ε.
(264) 105-8390
1ο ΧΛΜ. ΕΘΝ. ΟΔΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Αγρίνιο
 
ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΥ ΑΦΟΙ ΕΠΕ.
(261) 043-9168
ΠΑΤΡΩΝ - ΑΘΗΝΩΝ 49
Πάτρα
 
AUTO SPEED - ΤΣΙΡΑΚΟΣ
(261) 052-7038
ΛΕΩΦ. ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ 345
Πάτρα
 
ΖΥΓΟΥΡΑΣ Α. Α.Ε.
(264) 102-5285
Χ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ 163
Αγρίνιο
 
Μ. ΣΙΔΕΡΗΣ Α.Ε.
(264) 105-9360
2Ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΑΓΡΙΝΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Αγρίνιο
 
ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Χ. Α.Ε.
(264) 102-3161
ΕΘΝ. ΟΔΟΣ 53
Αγρίνιο
 

Porsche Boxster Spyder

Οδηγούμε: Porsche Boxster Spyder
porsche_boxster_spyder_1.jpg Η κορυφαία Porsche Boxster θα λέγεται στο εξής “Spyder”. Φοράει τον boxer 320 ίππων της Cayman S, οπότε έχει 10 ίππους και 1,4 kgm ροπής παραπάνω από την Boxster S. Έχει επίσης πιο σπορ στήσιμο και, χάρη σε εντατική δίαιτα, είναι 80 kg ελαφρύτερη. Εξωτερικά, το πίσω καπό με τα διπλά φέρινγκ την κάνει να δείχνει σαν σμικρυμένη Carrera GT.

porsche_boxster_spyder_2.jpg Από τη θέση του οδηγού, μοιάζει σαν μικρή 911 GT3. Όμως, αν και είναι αισθητά πιο γρήγορη και πιο απολαυστική στην οδήγηση από μια νορμάλ Boxster, η είδηση είναι ότι παραμένει ένα φανταστικό αυτοκίνητο δρόμου. Οι αλλαγές στην ανάρτηση δεν την έκαναν ξερή, απλά βελτίωσαν τον έλεγχο του αμαξώματος, αύξησαν την πλευρική πρόσφυση και ακόνισαν τις αντιδράσει...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Porsche Panamera Turbo

Oδηγούμε: Porsche Panamera Turbo
Κείμενο: Αργύρης Τούντας   
  porsche_panamera_1.jpg Το πρώτο σοκ από την Porsche Panamera έρχεται με συνοπτικές διαδικασίες: αρκεί να ανοίξεις την πόρτα της. Η τετραθέσια καμπίνα, κυρίαρχο στοιχείο της οποίας είναι η φαρδιά κεντρική κονσόλα που τη διατρέχει κατά μήκος, είναι αναντίλεκτα μια από τις πιο κλασάτες που υπάρχουν σε αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι τέλεια και το κάθισμα έχει σχεδόν αμέτρητες ρυθμίσεις για να κουμπώνεις μέσα του ανεξαρτήτως σωματότυπου.

porsche_panamera_2.jpg Ο πλέον δύσκολος στόχος για την Panamera των 2.010 κιλών ήταν η βέλτιστη κατανομή του βάρους για να συνδυάζει σπορ κράτημα και άνεση. Από την τοποθέτηση του μοτέρ όσο πιο πίσω και χαμηλά γίν&eps...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR