Porsche Κοζάνη

Τα νέα μοντέλα της Porsche παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

ΤΣΕΠΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓ. Λ.
(246) 103-6495
3ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΚΟΖΑΝΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κοζάνη
 
M.C.I. COMPANY
(246) 102-1140
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 21
Κοζάνη
 
AUTO FD ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
(246) 308-1940
25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 79
Πτολεμαΐδα
 
ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
(246) 302-7300
1ο ΧΛΜ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ - ΚΟΖΑΝΗΣ
Πτολεμαΐδα
 
ΤΖΟΤΖΟΣ - ΤΡΕΣΙΝΤΣΗΣ
(238) 102-9756
10ο ΧΛΜ. ΕΔΕΣΣΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Έδεσσα
 
ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
(246) 109-5420
7ο ΧΛΜ. ΚΟΖΑΝΗΣ-ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Κοζάνη
 
ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
(246) 302-7300
1ο ΧΛΜ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ - ΚΟΖΑΝΗΣ
Πτολεμαΐδα
 
M.C.I. COMPANY
(246) 102-1140
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 21
Κοζάνη
 
ΤΣΕΠΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓ. Λ.
(246) 103-6495
3ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΚΟΖΑΝΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κοζάνη
 
ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
(238) 102-1716
Έδεσσα
 

Porsche Boxster Spyder

Οδηγούμε: Porsche Boxster Spyder
porsche_boxster_spyder_1.jpg Η κορυφαία Porsche Boxster θα λέγεται στο εξής “Spyder”. Φοράει τον boxer 320 ίππων της Cayman S, οπότε έχει 10 ίππους και 1,4 kgm ροπής παραπάνω από την Boxster S. Έχει επίσης πιο σπορ στήσιμο και, χάρη σε εντατική δίαιτα, είναι 80 kg ελαφρύτερη. Εξωτερικά, το πίσω καπό με τα διπλά φέρινγκ την κάνει να δείχνει σαν σμικρυμένη Carrera GT.

porsche_boxster_spyder_2.jpg Από τη θέση του οδηγού, μοιάζει σαν μικρή 911 GT3. Όμως, αν και είναι αισθητά πιο γρήγορη και πιο απολαυστική στην οδήγηση από μια νορμάλ Boxster, η είδηση είναι ότι παραμένει ένα φανταστικό αυτοκίνητο δρόμου. Οι αλλαγές στην ανάρτηση δεν την έκαναν ξερή, απλά βελτίωσαν τον έλεγχο του αμαξώματος, αύξησαν την πλευρική πρόσφυση και ακόνισαν τις αντιδράσει...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Porsche Panamera Turbo

Oδηγούμε: Porsche Panamera Turbo
Κείμενο: Αργύρης Τούντας   
  porsche_panamera_1.jpg Το πρώτο σοκ από την Porsche Panamera έρχεται με συνοπτικές διαδικασίες: αρκεί να ανοίξεις την πόρτα της. Η τετραθέσια καμπίνα, κυρίαρχο στοιχείο της οποίας είναι η φαρδιά κεντρική κονσόλα που τη διατρέχει κατά μήκος, είναι αναντίλεκτα μια από τις πιο κλασάτες που υπάρχουν σε αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι τέλεια και το κάθισμα έχει σχεδόν αμέτρητες ρυθμίσεις για να κουμπώνεις μέσα του ανεξαρτήτως σωματότυπου.

porsche_panamera_2.jpg Ο πλέον δύσκολος στόχος για την Panamera των 2.010 κιλών ήταν η βέλτιστη κατανομή του βάρους για να συνδυάζει σπορ κράτημα και άνεση. Από την τοποθέτηση του μοτέρ όσο πιο πίσω και χαμηλά γίν&eps...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR