Honda Ξάνθη

Τα νέα μοντέλα της Honda παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΘΑΝ. Ι.
(254) 108-3094
3ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ
Ξάνθη
 
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Π. & ΣΙΑ Ο.Ε.
(254) 108-3256
28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 6
Ξάνθη
 
ΚΑΒΟ MOTORS
(254) 102-9053
2ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΛΑΓΟΥΣ
Ξάνθη
 
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Π. & ΣΙΑ Ο.Ε.
(254) 108-3256
28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 6
Ξάνθη
 
ΚΑΒΟ MOTORS
(254) 102-9053
2ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΛΑΓΟΥΣ
Ξάνθη
 
ΚΟΥΤΣΟΥΡΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓ.
(254) 102-8054
3ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ
Ξάνθη
 
TOYOTA - ΤΣΕΓΓΕΛΕΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
(254) 107-8207
2ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΛΑΓΟΥΣ
Ξάνθη
 
ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Ι. ΜΙΧ. - TOYOTA
(259) 102-4835
ΤΖΙΒΕΛΕΚΙΔΗ 5
Χρυσούπολη
 
ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΘΑΝ. Ι.
(254) 108-3094
3ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ
Ξάνθη
 
ΚΟΥΤΣΟΥΡΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓ.
(254) 102-8054
3ο ΧΛΜ. ΞΑΝΘΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ
Ξάνθη
 

Honda CR-Z

Οδηγούμε: Honda CR-Z
honda_cr_z_1.jpg   Αντικρίζοντας το CR-Z παραγωγής για πρώτη φορά από κοντά εκπλήσσεσαι ευχάριστα με την εμφάνισή του. Κι αυτό παρότι το εμπρός μέρος δέχθηκε αρνητική κριτική ως πολύ πιο συμβατικό από του πρωτότυπου που είχαμε δει στο Σαλόνι του Τόκιο το 2007.Aπό την εποχή του προηγούμενου Civic Type R είχαμε να δούμε ένα τόσο σέξι Honda .  To CR-Z δε μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής. Το μεγάλο άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα και τα επιθετικά φανάρια λανσάρουν ένα σχεδιαστικό μοτίβο που συνεχίζεται μέχρι πίσω, στις φαρδιές κολόνες και στο χαρακτηριστικό πίσω κρύσταλλο.

honda_cr_z_2.jpg Το CR-Z βασίζεται στο πάτωμα του Insight, αλλά είναι φαρδύτερ...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Νέο Honda CR-V

Οδηγούμε: Νέο Honda CR-V
Κείμενο: Χρήστος Παπαχριστόπουλος   
honda_crv_04.jpg Ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στους ελληνικούς δρόμους, το μεσαίο 4x4 της Honda δέχθηκε το πρώτο του σημαντικό facelift. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική φρεσκάδα σε επίπεδο εμφάνισης και ένας νέος κινητήρας. Ο τελευταίος είναι το βραβευμένο ντίζελ μοτέρ της ιαπωνικης φίρμας, ο 2.2 i-DTEC που αποδίδει 150 ίππους. Όσους ακριβώς και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC που παρέμεινε ως είχε. Και οι δυο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή προαιρετικά με αυτόματο 5άρι.

hondacrv_02.jpg Εξωτερικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμ&a...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR