Honda Κατερίνη

Τα νέα μοντέλα της Honda παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ - CITROEN
(235) 103-0777
2ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Κατερίνη
 
GENERATION CARS
(235) 104-6575
1ο ΧΛΜ. Π.Ε.Ο. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Κατερίνη
 
OPEL - DION MOTORS Α.Ε.
(235) 107-6600
ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ 111
Κατερίνη
 
OPEL - DION MOTORS Α.Ε.
(235) 107-6600
ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ 111
Κατερίνη
 
ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε.
(235) 105-9059
2ο ΧΛΜ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΕΦΕΣΣΟΥ
Κατερίνη
 
ΠΟΔΑΣ ΙΩΑΝ. & ΣΙΑ Ο.Ε. - MAZDA
(235) 107-3200
3ο ΧΛΜ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - Ν. ΕΦΕΣΣΟΥ
Κατερίνη
 
ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε.
(235) 105-9059
2ο ΧΛΜ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΕΦΕΣΣΟΥ
Κατερίνη
 
ΠΟΔΑΣ ΙΩΑΝ. & ΣΙΑ Ο.Ε. - MAZDA
(235) 107-3200
3ο ΧΛΜ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - Ν. ΕΦΕΣΣΟΥ
Κατερίνη
 
GENERATION CARS
(235) 104-6575
1ο ΧΛΜ. Π.Ε.Ο. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Κατερίνη
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ - CITROEN
(235) 103-0777
2ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Κατερίνη
 

Honda CR-Z

Οδηγούμε: Honda CR-Z
honda_cr_z_1.jpg   Αντικρίζοντας το CR-Z παραγωγής για πρώτη φορά από κοντά εκπλήσσεσαι ευχάριστα με την εμφάνισή του. Κι αυτό παρότι το εμπρός μέρος δέχθηκε αρνητική κριτική ως πολύ πιο συμβατικό από του πρωτότυπου που είχαμε δει στο Σαλόνι του Τόκιο το 2007.Aπό την εποχή του προηγούμενου Civic Type R είχαμε να δούμε ένα τόσο σέξι Honda .  To CR-Z δε μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής. Το μεγάλο άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα και τα επιθετικά φανάρια λανσάρουν ένα σχεδιαστικό μοτίβο που συνεχίζεται μέχρι πίσω, στις φαρδιές κολόνες και στο χαρακτηριστικό πίσω κρύσταλλο.

honda_cr_z_2.jpg Το CR-Z βασίζεται στο πάτωμα του Insight, αλλά είναι φαρδύτερ...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Νέο Honda CR-V

Οδηγούμε: Νέο Honda CR-V
Κείμενο: Χρήστος Παπαχριστόπουλος   
honda_crv_04.jpg Ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στους ελληνικούς δρόμους, το μεσαίο 4x4 της Honda δέχθηκε το πρώτο του σημαντικό facelift. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική φρεσκάδα σε επίπεδο εμφάνισης και ένας νέος κινητήρας. Ο τελευταίος είναι το βραβευμένο ντίζελ μοτέρ της ιαπωνικης φίρμας, ο 2.2 i-DTEC που αποδίδει 150 ίππους. Όσους ακριβώς και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC που παρέμεινε ως είχε. Και οι δυο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή προαιρετικά με αυτόματο 5άρι.

hondacrv_02.jpg Εξωτερικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμ&a...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR