Honda Καρδίτσα

Τα νέα μοντέλα της Honda παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

FORD FOR CAR AE
(244) 107-9600
3ο ΧΛΜ. Π.Ο. ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ - ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Καρδίτσα
 
ΔΕΜΕΡΛΙΩΤΗΣ ΑΕΒΕ
(244) 107-5171
2ο ΧΛΜ. ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ - ΛΑΡΙΣΗΣ
Καρδίτσα
 
SERVIN ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
(244) 106-2266
5ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ - ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Καρδίτσα
 
ΑΣΚΗΤΗ Α. & Π. Ο.Ε.
(243) 103-0465
ΤΣΙΤΣΑΝΗ 139
Τρίκαλα
 
ΒΑΒΙΤΣΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ & ΥΙΟΣ
(243) 103-1281
2ο ΧΛΜ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ - ΛΑΡΙΣΑΣ
Τρίκαλα
 
ΝΤΑΒΙΓΛΑΚΗ ΑΦΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.
(244) 107-3482
10ο ΧΛΜ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Καρδίτσα
 
FIAT ΠΑΠΑΛΙΤΣΑΣ
(244) 104-0430
1ο ΧΛΜ. ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ - ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
Καρδίτσα
 
ΜΗΤΣΙΟΥΛΗΣ Γ.
(243) 107-9993
ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ 53
Τρίκαλα
 
ΧΗΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ.
(243) 107-9519
ΖΑΠΠΑ 9
Τρίκαλα
 
ΤΣΙΑΝΑΤΕΛΗΣ Α.Ε.
(243) 108-5555
6ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΤΡΙΚΑΛΩΝ - ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τρίκαλα
 

Honda CR-Z

Οδηγούμε: Honda CR-Z
honda_cr_z_1.jpg   Αντικρίζοντας το CR-Z παραγωγής για πρώτη φορά από κοντά εκπλήσσεσαι ευχάριστα με την εμφάνισή του. Κι αυτό παρότι το εμπρός μέρος δέχθηκε αρνητική κριτική ως πολύ πιο συμβατικό από του πρωτότυπου που είχαμε δει στο Σαλόνι του Τόκιο το 2007.Aπό την εποχή του προηγούμενου Civic Type R είχαμε να δούμε ένα τόσο σέξι Honda .  To CR-Z δε μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής. Το μεγάλο άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα και τα επιθετικά φανάρια λανσάρουν ένα σχεδιαστικό μοτίβο που συνεχίζεται μέχρι πίσω, στις φαρδιές κολόνες και στο χαρακτηριστικό πίσω κρύσταλλο.

honda_cr_z_2.jpg Το CR-Z βασίζεται στο πάτωμα του Insight, αλλά είναι φαρδύτερ...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Νέο Honda CR-V

Οδηγούμε: Νέο Honda CR-V
Κείμενο: Χρήστος Παπαχριστόπουλος   
honda_crv_04.jpg Ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στους ελληνικούς δρόμους, το μεσαίο 4x4 της Honda δέχθηκε το πρώτο του σημαντικό facelift. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική φρεσκάδα σε επίπεδο εμφάνισης και ένας νέος κινητήρας. Ο τελευταίος είναι το βραβευμένο ντίζελ μοτέρ της ιαπωνικης φίρμας, ο 2.2 i-DTEC που αποδίδει 150 ίππους. Όσους ακριβώς και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC που παρέμεινε ως είχε. Και οι δυο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή προαιρετικά με αυτόματο 5άρι.

hondacrv_02.jpg Εξωτερικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμ&a...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR