Honda Θεσσαλονίκη

Τα νέα μοντέλα της Honda παρουσιάζονται και κρίνονται με βάση την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους. Παρακάτω θα βρείτε σχετικά άρθρα και τοπικές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν στην έρευνα σας.

NEWLAND A.E. ΕΜΠΟΡΟΣ PEUGEOT - ISUZU
(231) 064-9606
Θεσσαλονίκη
 
ΑΦΟΙ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.
(231) 072-2671
12ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΔΕΣΣΑΣ
Θεσσαλονίκη
 
ΦΕΣΣΑΣ Β. Α.Ε.
(231) 048-9500
9ο ΧΛΜ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
Θεσσαλονίκη
 
ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε.
(231) 075-3615
4ο ΧΛΜ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Θεσσαλονίκη
 
ΦΕΣΣΑΣ Β. Α.Ε.
(231) 048-9500
9ο ΧΛΜ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
Θεσσαλονίκη
 
ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε.
(231) 075-3615
4ο ΧΛΜ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Θεσσαλονίκη
 
Μ. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΕΒΕ - MERCEDES BENZ - SMART
(231) 079-8913
8ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Θεσσαλονίκη
 
NEWLAND A.E. ΕΜΠΟΡΟΣ PEUGEOT - ISUZU
(231) 064-9606
Θεσσαλονίκη
 
ΑΦΟΙ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.
(231) 072-2671
12ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΔΕΣΣΑΣ
Θεσσαλονίκη
 
Μ. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΕΒΕ - MERCEDES BENZ - SMART
(231) 079-8913
8ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
Θεσσαλονίκη
 

Honda CR-Z

Οδηγούμε: Honda CR-Z
honda_cr_z_1.jpg   Αντικρίζοντας το CR-Z παραγωγής για πρώτη φορά από κοντά εκπλήσσεσαι ευχάριστα με την εμφάνισή του. Κι αυτό παρότι το εμπρός μέρος δέχθηκε αρνητική κριτική ως πολύ πιο συμβατικό από του πρωτότυπου που είχαμε δει στο Σαλόνι του Τόκιο το 2007.Aπό την εποχή του προηγούμενου Civic Type R είχαμε να δούμε ένα τόσο σέξι Honda .  To CR-Z δε μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής. Το μεγάλο άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα και τα επιθετικά φανάρια λανσάρουν ένα σχεδιαστικό μοτίβο που συνεχίζεται μέχρι πίσω, στις φαρδιές κολόνες και στο χαρακτηριστικό πίσω κρύσταλλο.

honda_cr_z_2.jpg Το CR-Z βασίζεται στο πάτωμα του Insight, αλλά είναι φαρδύτερ...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR

Νέο Honda CR-V

Οδηγούμε: Νέο Honda CR-V
Κείμενο: Χρήστος Παπαχριστόπουλος   
honda_crv_04.jpg Ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στους ελληνικούς δρόμους, το μεσαίο 4x4 της Honda δέχθηκε το πρώτο του σημαντικό facelift. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική φρεσκάδα σε επίπεδο εμφάνισης και ένας νέος κινητήρας. Ο τελευταίος είναι το βραβευμένο ντίζελ μοτέρ της ιαπωνικης φίρμας, ο 2.2 i-DTEC που αποδίδει 150 ίππους. Όσους ακριβώς και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC που παρέμεινε ως είχε. Και οι δυο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή προαιρετικά με αυτόματο 5άρι.

hondacrv_02.jpg Εξωτερικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμ&a...

Πατήστε εδώ να διαβάσετε περισσότερα από AUTOCAR